Isnin, 12 Disember 2011

New Baby English Budgie

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Alhamdulillah English Budgie aku dah selamat bertelur dan sebanyak 3 ekor anak berjaya dibesarkan...Kesemuanya kaler ikut parent diorang...Suma biru kehijauan..Puas hati betul dapat melihat hasil selepas 1 bulan aku bela kat sangkar umah aku..Insyaallah tak lama lagi akan dapat baby baru plak.Harap-harap kaler pun len cikit..Busan gak kalau suma anak-anak yang baru warna same jer...

Korang tengoklah hasil yang terbaru ni....








Comotlah diorang ni..Maklumlah kuat makan roti dan jagung....

1 comments:

wanahmad berkata...

Assalamualaikum, saya sangat berminat untuk membela dan menternak burung budgie ni. Cuma masalahnya ialah ketiadaan ruang di luar rumah. Pertanyaan saya, boleh tak kalau saya bina sangkar dan menternak budgie ni di dalam rumah?

Terima kasih.

Catat Ulasan